.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کمربند قهرمانی MMA روی دوش مسی
مسی‌ که با درخشش چشم‌نواز خود موجب قهرمانی تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر شد، حالا به محبوب‌ترین‌ چهره کشور آرژانتین تبدیل شده است.(ادامه)
تصویب ۲ میلیارد تومان اعتبار برای ورزشگاه شرق مازندران
عضو مجمع نمایندگان مازندران از تصویب دو میلیارد تومان برای بزرگترین پروژه ورزشی شرق استان در خورشیدکلا گلوگاه خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: علمای استان مازندران در ایام مبارزات علیه رژیم طاغوت، بیانیه 14 ماده ای را منتشر کردند که حاوی مطالب بسیار مهمی علیه رژیم پهلوی و شخص شاه بود، متن این بیانیه از سوی آیت الله ... بیانیه چهارده ماده ای علمای مازندران علیه رژیم طاغوت
شمال نیوز: علمای استان مازندران در ایام مبارزات علیه رژیم طاغوت، بیانیه 14 ماده ای را منتشر کردند که حاوی مطالب بسیار مهمی علیه رژیم پهلوی و شخص شاه بود، متن این بیانیه از سوی آیت الله ...(ادامه)
نشان طلا و نقره آسیا برگردن رزمی کاران مازندرانی
دو رزمی کار مازندرانی در پنجمین دوره بازی های ساحلی آسیا موفق به کسب گردن آویز طلا و نقره شدند.(ادامه)
سونامی کیک بوکسورهای جوان مازنی در یزد
(ادامه)
مهاجرت روزافزون ورزشکاران به خارج از کشور
بهزاد. الف، 29 ساله، از آن دست رزمی کارانی است که ورزش در وطن را رها کرده و مشغول مسابقه برای کشوری دیگر است.(ادامه)
رزمی‌کاران زن در افغانستان (عکس)
شمار دخترانی که در افغانستان به ورزش‌های رزمی روی می‌آورند رو به افزایش است. دلیل این پدیده به درستی مشخص نیست. شاید محرومیت زنان نسل‌های پیشین و آزار و اذیت آنان است که دختران نسل جدید را به این سمت و سو سوق می‌دهد.(ادامه)
پیامک ولادت امام حسين (ع) و روز پاسدار
(ادامه)
شمال نیوز: تنها مشکلی که این وسط وجود داشت، نبودن باشگاه کونگ فو در نزدیکی های مدرسه آقا حمید بود، برای همین بود که طلبه جوان تصمیم گفت تا کاراته را به عنوان یک ورزش حرفه ای در کنار تحصیل در حوزه یاد بگیرد. .. پرشین کیک بوکس و روحانی مازندرانی + تصاویر
شمال نیوز: تنها مشکلی که این وسط وجود داشت، نبودن باشگاه کونگ فو در نزدیکی های مدرسه آقا حمید بود، برای همین بود که طلبه جوان تصمیم گفت تا کاراته را به عنوان یک ورزش حرفه ای در کنار تحصیل در حوزه یاد بگیرد. ..(ادامه)
هم‌اکنون سپاه بسیاری از طرح‌هایی را که پیمانکاران خارجی از ادامه آنها سرباز زده و ناقص رها کردند، با توان در حال اتمام آنهاست و اجازه نداده این پروژه‌ها تعطیل شوند./ دشمنان تلاش می‌کنند که القاء تقابل بین سپاه و دولت را مطرح کنند و این از اهداف عملیات روانی و فضاسازی دشمنان ماست. القاء تقابل سپاه با دولت هدف عملیات روانی دشمن (خبر)
هم‌اکنون سپاه بسیاری از طرح‌هایی را که پیمانکاران خارجی از ادامه آنها سرباز زده و ناقص رها کردند، با توان در حال اتمام آنهاست و اجازه نداده این پروژه‌ها تعطیل شوند./ دشمنان تلاش می‌کنند که القاء تقابل بین سپاه و دولت را مطرح کنند و این از اهداف عملیات روانی و فضاسازی دشمنان ماست.(ادامه)
درخشش رزمی کاران مازندرانی در کشور
(ادامه)
ورزشکاران رزمی مازندران خوش درخشیدند
(ادامه)
آخرین دست‌نوشته شهید مبارزه بافتنه+عکس
(ادامه)
شمال نیوز: ناگهان و خیلی سریع در لحظه‌ای از پشت سر با کشیدن کارد به وی یورش برده و چند ضربه‌ کاری به پهلو و گردن او می‌زند و در نهایت با ضربه کاردی که به گردن مقتول وارد می‌آید حلق و شاهرگ اصلی شریانی گردن او به شدت پاره شده و در کوتاه‌ترین لحظه این مرد که قوی هیکل و ورزشکار بود یک عروسی در سلمان شهر به عزا تبدیل شد
شمال نیوز: ناگهان و خیلی سریع در لحظه‌ای از پشت سر با کشیدن کارد به وی یورش برده و چند ضربه‌ کاری به پهلو و گردن او می‌زند و در نهایت با ضربه کاردی که به گردن مقتول وارد می‌آید حلق و شاهرگ اصلی شریانی گردن او به شدت پاره شده و در کوتاه‌ترین لحظه این مرد که قوی هیکل و ورزشکار بود (ادامه)
یکی به داد ورزش ساري برسد
(ادامه)
قهرمانی‌که‌زیرسینک‌دستشویی‌می‌خوابد+تصاویر
(ادامه)
درخشش خیره کننده رزمی کاران مازنی
(ادامه)
پیشنهادی 10 میلیون دلاری قطری ها به قهرمان مازنی ورزشی
(ادامه)
شکایت دختران نینجای ایران از خبرگزاری رویترز
(ادامه)
مسمومیت غذایی عامل اصلی شکست ووشو آمل
(ادامه)
استقبال فرح آبادی ها از پیاده روی خانوادگی
(ادامه)
درخشش رزمی کاران مازندرانی
(ادامه)
حضور رزمی کاران مازنی در مسابقات جهانی پانکریشن
(ادامه)
طنز: جشن تولد احمدی‌نژاد
(ادامه)
استقبال ورزش‌دوستان نوشهري از قهرمان آسيا
(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.